Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, November 23, 2008

hati dicuri



Mhhh.... lama dah rasa nya tak update blog ni, tak tau apa kerja yg sibuk sangat sampai xde masa nak jenguk blog.
aku terduduk sebentar dan berfikir sejenak, apa la nak jadi dgn aku ni.
bimbit aku berbunyi nada guitar yg telah aku setkan.
1 mms di hantar pada ku no macam kenal, lantas ku m'lihatnya Ha!! perasaanku mula berubah bercampur baur terkejut, terharu, gembira di sudut hati kecil yg dulu nya seperti dihuni sawang, seperti rumah usang kini mula berdegup pantas apakah perasaan ini?
Ku seperti di beri jiwa yang baru hidup ku mula berubah kalu dulunya sentiasa sedih seperti awan yang gelap, kini ia seperti terbit mentari dan pelangi, dia telah memberi sinar baru pada ku wajah nya bersih di selitkan dengan seyuman wah indah nya dunia ni. Mms yang tadi tertulis intro memaparkan usia nya walaupun 4 tahun lebih tua dari aku tapi bagi ku umur bukan penghalang buat ku dan si dia yang mix chibaba+pinoy(org filipina) tapi seagam dng ku dan ciri2 yg ku hajat2kan.
Tak sia-sia aku selama ini menunggu akhir nya berhasil, walaupun kami berjauhan hati kami tetap dekat mcm TV 9 tu hihihihi....
Tapi nak cari yang mix punya la payah nasib baik la aku dapat sorng dah la cun lak tu buat masa ni hanya kami yang tahu perhubungan kami... akan bersambung kalau ada masa

No comments: