Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, November 14, 2008

ReKrUt


Ha.... hari ni aku nak cer psl aku rekrut hari tu kenagn plng best walaupun pada sestgh org ia ada 1 kesusahan but 4 me is ok...;) kita org dlm latihan selama 1 bln part plng aku suka ialah semggu seblm tamat latihan.
Aku tls ni pun d sebabkan permintaan rakan2 nak sngt tau cer aku mcm ne best ke join tu, so dah ramai sangt tanya aku pun t'niat la nak tulis cer ni.
Hari pertama ok la coz mula masuk 'akademik' blh d katakn bgtu la, biasa la mula msk dftr, bagi2 kompeni, cari blk kemas2 lebih kurang mcm aku join PLKN hari tu kat tasik chini cuma bezanya kat PLKN aku free 1 mggu. tapi kat akademik setgh hari je. pic kat atas ni hari kedua terakhir kami semua ni kompeni aku kalu korng dpt cari aku, cari la. kita orng semua lebih kurang seratu lebih, kita org campr laki nga pompuan tiap2 hari schedule kami akan bertukar tapi masa tetap sama bagun seblm azan subuh selesai solat kami akan b'baris tu baca ikra, nyanyi lagu bkn kat akademik fantasia je ada nyanyi2 ni. setiap hari orng yg berbeza2 yg akan di tugaskan tak kira laki or perempuan, selulanya akan lebih awal 5 minit siapa lmbt mcm biasa la coz kat sini bkn nya tadika, tindakan yg akan di ambil terpulang pada yg bertugas. setiap hari akan ada yg kena tegur, dah selesai semua n m'lapor kami akan ikut kompeni yg d beri.
Sesi PT pagi kami akan jogin sejauh 2.4 km selalunya setipa pagi itu pun bergantung pada jurulatih yg kendalikan kami seblm m'nuggu jurulatih PT yg telah di latih abis je PT time tuk mkm biasa nya air mesti air panas x kira la sirap ke oren ke milo ke mst panas. makan pun kena la laju nak keja masa kalu llmbt biasa la.
Lepas ni adalah sesi kuliah pulak pakain smart. mandi pun ala kadar je lagi pun bilik air ada 1 kongsi 6org hari 1-2 biasa je lagi........ akn bersmbng.

No comments: