Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, January 12, 2009

SEHARI BERCINTA


Cinta? apa itu cinta hmmm….
Saat pertama kali aku turun dari kenderaan hati rasa mungkin kali ini adalah pertemuan yang biasa .Hati rasa biasa sahaja, di saat ketibaan pemandu ku hati mula berdebar2 . Pada mulanya aku ingin stay di rumah sahaja mengabiskan sisa2 saat menati kepulangan ku ke kg pada keesokan hari nya. Demi mencari cinta yang satu aku teruskan misi itu tanpa ku duga saat pertama pertemuaan kami hati ini pada mulanya agak berdebar2.
Gembiranya di saat ini bersamanya kami mengabiskan masa bersama, menbelahi lautan manusia di kota yang besar membuat aku agak keko sambil diperhatikan oleh mata2 yang sekali pun ku tidak pernah kenali. Dia mencapai tangan ku Wah!!!!! Bahagianya hidup ini aku tidak menghiraukan padangan dari sesiapapun….
Hati ini agak kecewa apabila aku m’lenparkan satu soalan dan jawapan nya m’buat aku sebar salah, takut kerana dia sudah berpunya dah di ambang perpisahan. Apa yang harus aku lakukan ? mungkin aku boleh menghiburkan dia di saat dia memerlukan sesorg.
Saat yang aku sendiri tidak duga, kami menaiki peluncur yang membuat aku gelak besar bahkan ia adalah sesuatu yang menakutkan…. Saat m’nuggu pergerakan, dari lubuk hati yang sudah lama mendung dan kosong aku menyatakan hasratku “will u be my couple?” hati dan perasaan ini bagaikan telur di hujung tanduk kerana m’nuggu jawapan aku sendiri tidak pasti…. Mungkin terlalu awal untuk bertanya seperti itu ya la pertama kali date…
Selepas selesai m’guji tahap ketakutan kami, kami terus ke suatu tempat yang lain tapi hati aku masih berdebar dan mungkin kecewa, kami berkongsi cerita setelah kiyan lama m’gabiskan masa bersama kami terus ke tempat mula2 kami tiba. Kali ini tanpa ku duga dia m’gulangi soalan yg aku tanya sebentar tadi , tampa membuang waktu aku terus m’jwab YA!!! Dan mengucup tangannya sebagi tanda terima kasih.
Ini lah jodoh, tidak sia2 aku keluar hari ini bersama dia walaupun pertama kali bertemu. Dia m’nyatakan sebenarnya dia telah lama menaruh hati pada aku Cuma takut dia akan ditolak. Bukan aku tidak mahu tapi dia sudah pun berpunya, aku tahu kerana aku memlihat pic dia bersama ….kekasih hati nya.
Aku bukan perampas tapi diri aku sedia untuk dia, aku tidak paksa dia untuk m’nerima aku sebagai kekasihnya. Tapi semua dah berlaku yang lepas biarkan lepas…. Kini kami hidup bersama walupun hanya jarak yg menjadi sempadan antra kami . Apa2 pun kami tetap saling mencintai dan saling mempercayai itu lah yang dicari setiap manusia kebahagian ……bersama. Tanpa kepercayaan musnahlah sesuatu hubugan …………………………….. ;) LOVE U SYG ( v )

No comments: