Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 12, 2009

EgO dAlAm DiRi


kekadang idup ni kat atas kekadng kat bwh itu la selalu kita dengr, tapi bagi aku sentiasa rasa bernasib baik walaupun masih tiada pasangan teman idup ni aku masih ada kawan2 dan kelurga.

idup aku setiap hari akan bertemu dengan orang yg berbeza, ada juga orng yang sama tapi kebanyakkan nya hanya inginkan keselesaan semua yg dilakukan nak cepat. kalu berkwan tu nak yang ada rupa berharta mungkin dah lumrah manusia mcm tu kot huhuh(aku pun manusia)


macam2 ragam aku jumpa tak kira lelaki @ perempuan lebih kurang je, kekadng nak gak lari dari suasana tu. Ada yang suka ambil kesempatan dengan pelbagai cara kadang2 tu hanya untuk kemewahan, keseronokkan ada gak untuk nama je adoi....


sunyi???? memang ada pada setiap sudut hati semua manusia. Cuba tanya pada dri sndr apa matlamat diri tu? dan kenapa Maha pencipta wujudkan insan d atas muka bumi ni. semua tu pernah di bagi tau. Di sekolah pun ada. Biasa la manusia ni mudah lupa dan lalai dengan apa yang ada d dpn mata, hanya m'lihat realiti semata2


semua ni nasihat untk dr aku sndri. fikirkan dalam2

2 comments:

Carol-fcp said...

sal jiwang sgt..
mmg ayat2 cinta btl engko ni..

Pekin said...

sbb ego dalam diri la..adoi!!!